الأحد، 12 أكتوبر 2008

ودخلت عالم التدوين




مكنتش اتوقع ابدا انى اعمل مدونة

ولا كان يخطر فى بالى انى انشىء مدونة خاصة بيا

لانى باختصار بحس انى بقول كل كلامى مع اصحابى اللى بكلمهم

مكنش عندى كلام جديد اقوله

بس اما بدات فى دورة مركز الاندلس

الخاصة بالتدوين الاليكترونى

الفكرة شعشعت فى دماغى وقولت ليه لاء

انا هابدا كده واجرب

ياترى هاعرف اعمل مدونة

وامشى ع الخطوات اللى اتعلمتها هناك

هاعرف ولا؟؟

ونفع اهو الحمد لله

انا مبسوطة اوى

مش عشان عملت مدونة وبس

لاء
عشان كمان هى نزلت فى يوم عيد ميلادى

وده فى حد ذاته بيثبتلى انا اتعلمت حاجة جديدة

لاول مرة اتعلم حاجة من حد

بيعرف فى الكمبيوتر

الاول كنت ماشية بمبدا التجربة

وبعدين هتعلم

دلوقتى انا اتعلمت وبجرب اهو

ففرحتى كبيرة انى بجرب فى يوم عيد ميلادى

بس ياترى هاعرف استمر ولا ؟؟

مش عارفة بقى انا سايباها
على ربنا
بس انشاء الله يعنى
انا ناوية
انى هاستمر فيها

مش هتقولولى بقى

كل سنة وانتى طيبة

عموما التورتة اهيه اتفضلوا



هناك 5 تعليقات:

نوفل يقول...

بداية موفقة ..

eZz يقول...

good luck ...

سمـــر مــاهر يقول...

كل سنه وانت طيب يا جميل
شت شت شاااا
:D

غير معرف يقول...

ميرسى يا جماعه ع مروركم
وانتى طيب يا سمر

غير معرف يقول...

الف مليون مبروك لنودى على المدونه وكل سنه ومليون سنه وهيه بخير اعرفكم بنفسى انا شيتوس امير الضحك والرومانسيه انا ممكن اكون صاحبكم وندردش سوه وبلاش شرب سجاير عشان اخنق حاجه عندى شرب الميه الساقعه