الخميس، 30 أكتوبر 2008

كشف اسقاط

مع استمرار الصدمات اللى انا عمالة اخدها فى اصدقائى واصحابى واغلب الناس اللى اعرفهم
ومع استمرار كلمة ( معلش ع لسانى ) عشان اعدى حاجات لناس اتخدعت فيهم

فانا قررت اعمل كشف اسقاط
بمعنى انى هحط اسم كل انسان/ة كانت الامور متلخبطة بينى وبينهم الفترة الاخيرة
وهشوف مين هياخد اكبر عدد من النقط
مش معنى اكبر عدد انه /ا كويس لا ده معناه
ان خلاص الامور وصلت لاخرها
وانا مش عاوزة اعرف الناس دول تانى
بسبب انهم ضايقونى وانا جيت ع نفسى كتير علشانهم
لكن الواضح انهم مكانوش عارفين كده
او عارفين و شايفننى ضعيفه
انا مش ضعيفة
انا احيانا بحكم قلبى اما بكون زعلانة انا وااصدقائى
وده سبب ضعفى بس بعد كده خلاص
مش هعدى حاجة

هناك 6 تعليقات:

غير معرف يقول...

ايه ياهند المدونه الشرسه دى؟

انا عارفه انك اطيب من انك تعملى كل اللى قولتى عيله

بس يارب مكونش فى كشف الاسقاط اللى هتعمليه
هههههههه

لؤلؤ مكنون

غير معرف يقول...

هههههههههه
لاء طبعا انتى مش منهم
انا عارفة انى مش هاقدر اعمل كده
بس الموضوع فى دماغى بفكر فيه
عارفة لانك بتنجرحى كتير من الناس اللى تعرفيهم وبتعدى حاجات كتيروكمان مفيش تقدير

ميرسى يا لؤلؤ ع ردك يا قمر

غير معرف يقول...

ياريت مش تبينى لحد انه تحت المراقبة لنه كده ممكن يستمر فى جرحك وهو قاصد ويقول تيجى منها احسن وتطلعى انتى اللى غلطانة وممكن يتغير ويكون كويس معاكى لسببين هما:
ـ انه منافق معاكى
ـ انه حس انه غلط فى حقك وباقى على صداقته معاكى


memo

غير معرف يقول...

هممممممممم
وجهة نظر بردو يا memo
بس انا بحب الصراحه
واحب اكون صريحه وواضحه مع الناس اللى اعرفهم
معرفش بقة هل دى ميزة ولا عيب ؟
مش مشكلة
ميرسى ع الرد

hodazakaria يقول...

اية يا هند يا بت انتى مش هتبطلى تضربى العيال فى الكلية وتشنكليهم وتيجى على المدونة تعيطى علشان الناس تتعاطف معاكى انتى ناسية لما شوفتك ورا العربية شايلة حجرة وبقولك اية يا هند انتى مسافرة فلسطين ولا اية قولتيلى لا انا مستخبية لشخصية معينة لازم ابطحها ولا كله كوم ولما شوفتك بتفتحى ازازة المية نار ورشيتى بيها واحدة صحبتنا مكنتيش كدة خالص اية اللى حصلك

nody يقول...

هههههههههههه
يخرب عقلك يا هدى
الناس هتصدق
بقى انا برش الناس بمية نار
وماسكالهم حجارة كمان
يالهوى
ده انا فوق الفظيعه وتحت المريبة بشوية كمان هههههههه
عموما
ميرسى لردك يا قمر